Eurowag ogłasza zwycięzcę konkursu EW King

 

Eurowag, wiodąca platforma płatnicza i mobilnościowa dla sektora komercyjnego transportu drogowego, ogłosiła zwycięzcę konkursu EW King. Konkurs trwał od 1 września do 31 października 2021 roku. Do udziału zaproszono wszystkich użytkowników kart Eurowag, z 18 państw na całym świecie. Prawie 6,000 klientów wzięło udział w losowaniu głównej nagrody, czyli Volvo Truck FH D13 460 TC. W konkursie zwyciężyła polska firma transportowa, Stanwex II.

Łącznie 5,747 klientów rywalizowało w pierwszym w historii konkursie EW King. Aby wziąć w nim udział, uczestnik musiał tankować 250 litrów paliw co najmniej cztery razy w miesiącu, płacąc za nie kartą Eurowag. Klienci użyli 41,785 kart do dokonania transakcji. Każdy zakup paliwa powyżej ustalonego progu zapewniał uczestnikom 1 bilet konkursowy.

W ciągu dwóch miesięcy zebrano łącznie 47,188 biletów za zakup paliwa, co odpowiada około 12 milionom litrów paliw. Do tankowania zachęcały cenne nagrody. Oprócz głównej nagrody, ciężarówki, klienci rywalizowali o produkty Apple, hulajnogi elektryczne i gadżety samochodowe.

Główną nagrodę, ciężarówkę Volvo, wygrała polska firma. Zwycięzcą konkursu została Kinga Pałysa, prezes zarządu Stanwex II.

„Byliśmy zaskoczeni i trochę zszokowani wygraną. Początkowo, gdy słyszeliśmy o konkursie, myśleliśmy, że to żart. Ale potem, gdy otrzymaliśmy nagrodę, bardzo nas to ucieszyło” – podzieliła się swoją radością Kinga Pałysa, podczas odbioru wygranej.

Podczas uroczystości koronacyjnej, zwyciężczyni odebrała kluczyki do pojazdu z rąk Pawła Wydymusa, Country Managera Eurowag oraz Sebastiana Zielińskiego, Regionalnego Kierownika Sprzedaży Eurowag.

„Cieszymy się, że konkurs Eurowag King zakończył się sukcesem. Główna nagroda uszczęśliwiła zwycięzców i wierzę, że pomoże im w prowadzeniu udanego biznesu. Mamy wielkie plany związane z konkursem i już planujemy jego kolejne edycje" – mówi Alžběta Frösslová, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w Eurowag.